<3

Allt känns sååå bra just nu. Förutom min lilla trötthet just nu fast förhoppningsvis är det bara imorgon, Söndag och nästa vecka sen slipper jag gå upp så jätte tidigt som jag får när jag börjar 7. Klockan 5 är lite jobbigt att traska upp för att sen vara på jobbet en dag för att sen ta hand om hem och lite trötta ungar då de också gått upp tok tidigt.
Ärligt hatar jag verkligen att gå upp före 7 på morgonen nu för tiden.

Men förutom tröttheten känns det mesta såå bra. Har fått sysselsättning fram till mammaledigheten. Eller så långt jag orkar. Och jag får göra roliga saker. Även om det känns snurrigt just nu och lite som jaha vad kan man göra men det kommer med tiden ju mer jag lär känna dem. =o)

Imorgon är det dock "vanligt" jobb så jag kommer nog vara lika trött då. =o( 

Och hemmet skulle jag vilja ha någerlunda färdigt innan parveln kikar ut också. Gillar inte tanken att den lilla ska vara här med slipdamm och målarfärgslukter osv. Men vi får se.
Ska ta cyklar till barnen först och främst. Sen dra med min älskling och välja färg. =o)

Ska gosa med de små <3 innan det är dags för sängen blir ju tidig morgon för dom imorgon igen =o/

Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Elin

Juhu!!! Jag har fått 1 maj till 30 sept såå det känns kanonbra! O för dej med o veta att du har såå länge du orkar..

Härliga känsla!!! :-P



Kul o göra om lite hemma.. Bara att det finns såå mkt färger o tapeter o välja på..



Vi ses säkert där uppe nån dag men det skulle oxå va trevlig med en fika nån dag när vi är lediga!!



kram kram

2010-04-20 @ 17:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0