Känns i kropp och knopp

Har varit välldigt dålig uppdatering känner jag. Men jag lever iallafall.
Har bara spenderat mina senaste veckor på jobbet. Efter flera månaders torka då kommunen ägde stället så har jag nu jobbat 7 dagar av 9 och har 2 dagar kvar. Skulle jobbat 3 dagar i påsk också fast då låg jag ju i sjukdom. Som det känns nu är jag glad för jag var det. För det känns i kroppen och knoppen att jag jobbat 5 dagar i rad. Blir samanlagt 7 dagar i streck sen ska jag försöka vara ledig iallafall fre,lör och sön. Ryggen, svanskotan och knät måste vila känner jag. Plus att jag har massa att göra här hemma som jag vill göra innan jag blir för stor och otymplig.

Vi har ju bestämt att flytta ner Cornelias rum hit ner så hon får ett lekrum här nere med bebben, matsalsbordet ska in i köket. Vi måste även byta sovrum om vi ska få plats och de stora barnen ska då få egna rum så det blir total omorganisering här hemma =o) Me like. Fast jag är ju så att har man bestämt sig så vill jag att det sker nu. Vi ska även byta färger på väggarna och det hade jag velat ha gjort igår. =op Tyvärr har inte sambon samma intresse för den snabbheten om det inte gäller typ ny tv eller bil =op Sen vill jag ju helst ha det färdigt innan jag blir för stor och innan huset fylls med ännu en liten då blir det ju ändå tillräckligt att hitta på.

Tv rummet fixade jag dan efter sambon sa att vi nog behöver göra om. =o) Ska försöka flytta vitrinskåpet idag tänkte jag då är tv rummet färdigt sen =o)


Annars går tiden fort har hunnit komma till v. 17 (16+1). redan. =o) Ja det är så
vårat 4:e barn väntas. Beräknad 26 september. =o) Så härligt fast all värk i rygg/svanskota som man känt med de andra 2 har kommit betydligt mycket tidigare denna gång. =o(
Men just tanken på en liten till här hemma gör att man längtar...


Bebisen 12v och 2dagar gammal.


Kommentarer
Postat av: Eva

Ja man kan juh tyda vad som gömmer sig i magen =)

2010-04-13 @ 21:35:14
Postat av: Becca

Åh vad mysigt med en liten bebis :) Grattis gumman!

2010-04-14 @ 08:39:57
URL: http://beccaaa.blogg.se/
Postat av: Becca

Yes, nu har jag hamnat i E-tuna.. gör precis samma jobb fast i ny stad :P Men jobbar bara halvtid nu :( Kram

2010-04-14 @ 09:09:02
URL: http://beccaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0