Måste lära mig.

varför är jag så snäll för?
Blir jobb på fredag också och jag som såg fram emot lite andrum efter 7 arbetsdagar i rad.
Men är ju för snäll. Känner att jag måste passa på så länge kroppen säger att det är oki och pengarna behövs ju. Finns massor med hål att stoppa dom i.
Tur man har mycket till bebben men en babyvakt skulle jag vilja ha så man kan sitta ute om det är fint och skönt i september/oktober likaså nästa sommar medans de sover här inne. Likaså så att de kan sova där uppe och vi ändå kan vara här nere. Hörs ganska dåligt från sovrum till tv rum, en baby bilstol måste inhandlas också. Vi har ju haft turen att kunna låna av bröder men de har ju fått bebben för inte så länge sen och ska vi ha fler sen är det skönt att äga en egen, ett skötbord är vi också i behov av så visst finns det hål att stoppa massa pengar i.
Så jag måste ju tacka ja känns det som. =o/

Helgen har jag dock lovat mig själv och barnen att vara ledig. så vi får umgås lite. =o)

Kika in på banken en snabbis nyss. Hoppades att jag skulle fått ersättning som jag skicka in för 2 veckor sen men icke. En vecka till med dåligt med pengar. Suck
Varför ska det vara så.
Iof spelar det ingen roll om jag får jobba lika mycket nästa vecka då det inte går åt så mycket när vi båda jobba men ändå så är det många hål att stoppa dom i.

Vi får se hur det blir nästa vecka med jobb. Har bara en dag just nu men det kan ju ändras har man märkt.

Ska kika om stora <3 är på väg hem nu. Såg bussen komma och åka nyss. Hon har varit på badresa ner till i Västervik idag. =o) Ska höra om hon haft det bra. Lilla <3 sussar skönt i soffan. Sambon är på någon kurs eller nått i Sthlm så det blir ensam kväll med de små <3. 

Tjingeling


Lilla Cornelia ute i vårvädret ungefär samma datum förra året.=o)


Kommentarer
Postat av: Becca

Har bara var 3:e helg på Hemköp.. Blir iofs mer i sommar, men det är ett tag kvar dit :( Kram

2010-04-15 @ 10:12:02
URL: http://beccaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0