=o)

Har varit en slappar dag idag =o) Gör inte så mycket då det var behövligt. Igår kväll kunde jag knappt gå för värk i ryggslut/ena skinkan.

Har sett fram emot sängen på kvällarna nu en vecka tillbaka. Först för det är så skönt att få sträcka och sen för på kvällarna har jag känt något sprattlande i magen. Så mysigt fast det bara är sprattel just nu. Idag kände jag även det när jag satt här. Magen börjar bli större också fast än så länge tycker jag att det bara ser ut som jag är tjock.
Ska börja ta bilder så småningom tänkte jag. Roligt att ha.

Nu ska det mysas med lilla <3 och sambo. De stora <3 är ute och leker.


Mina <3 förra året i Norrköping


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0