Vårsol och underbart

Blidde inget jobb för mig idag. Kände i ryggen och svanskotan att de sa ifrån.
Så jag pratade med chefen och hon förstod mig. Var ju ändå 7:e dagen jag jobbade igår.
Tror 6 dagar är lagom nu när jag också ska växa och det händer mycket i kroppen.
Har haft problem med de 2 andra tjejerna också så jag vet ju vad jag har att vänta mig.

Problemet idag var bara att jag kunde ju inte låta bli att grejja hemma. Så mycket som fått varit nu när jag jobbat så ryggen känns värre idag än igår. Men ska bara plocka undan lite sen ska jag försöka vila kroppen. Kanske blir på söndag när älsklingen är ledig. =o)

Tänkte traska ner på samhället och hämta ett paket. Vet vad det innehåller och hoppas de passar.
Har köpt en fin mamma sommarklänning och ett par mammabyxor. Då jag inte har många kläder jag kan ha just nu =o( Har ju inte gått så långt men magen har ändå växt lite så det jag använder är byxer med resår mage och tights. Mina jeans är för små. Kan knäppa dem men sitter super hårt så ett par fina byxer ville jag ha. Har hört att det är skönt med byxer med stöd för magen så jag ville prova sånna.

Annars ska jag fixa tvätten sen blir det nog vila rygg tror jag faktiskt. Får vara bra för idag. =o)

Hur har era graviditeter varit har symtom som värk och sånt kommit tidigare ju fler graviditeter ni gått igenom?


<3


Kommentarer
Postat av: Dessan

Jajamensan så har det varit för min del iaf och jag har ju gått igenom ett par graviditeter :)

Du har en mysig tid framför dig med magen, det är ju så att man blir lite avis!

2010-04-18 @ 20:07:16
URL: http://mcgeough.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0