Idag har varit som vilken dag som helst fö...

Idag har varit som vilken dag som helst förutom lite wii spelande som vi inte kunnat gjort förut då vi köpte oss ett wii spel i julklapp till familjen. Och att Madde åkte till sin pappa. Blev väldigt tomt här. Saknar henne så otroligt mycket. Hennes prat, hennes kloka ord ja allt. Fast på ett sätt är det bra att hon åkte. För hennes skull. Inte bara att hon måste få träffa sin pappa. Utan för det var länge sen hon verkligen skrattade. Vet inte om det har med åldern eller något annat att göra men det har inte riktigt varit Madde. Hon har varit mer sur, verkat vara mer trött. Haft attityd som en tonåring ungefär. Vi tampas med saker här hemma. Vet inte om det kanske kan ha med det att göra. Känner ju själv att jag blivit mer sluten. Vet inte riktigt när jag verkligen skrattade sist. Visst har man skrattat men inte verkligen skrattat. :( är mest depp känns det lite som. Och för dom som inte riktigt förstår så är det super jobbigt och ja man kan bara muntra upp tänker kanske ni men det är inte så lätt när man själv tänker just den meningen och försöker och man inte får någon respons utan kanske det blir värre än förut så orkar man inte tillslut. :( men nog om det. Hoppas eran jul var bra. Min var både + och -. Plus för man fick träffa alla. Och för man fick se sina döttrar vara lyckliga en tid. - för man ändå såg missnöjet i ansiktet man såg hur gärna det ville yttras ord men inte kom något. Jag kan säga att mina barn är mer omtänksamma. De vill iallafall dela med sig. Utan att någon vuxen sagt åt dom. Kan säga att mina barn är allt. Dom går före något annat i livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0