Idag när jag vakna kände jag mig lite tröt...

Idag när jag vakna kände jag mig lite trött. Kanske inte så konstigt dock då jag inte somna försen halv 3 inatt. För sambon skulle få sova så ordentligt för han jobbar så mycket så sov vi här nere. Satt vid datorn och då springer ju tiden iväg. :( men tror jag ska sova en liten stund till tror cornelia <3 somnade om nu. Fast de plogar precis utanför så vi får se. På tal om plogning så läste jag på norrköpingstidningen igår att valdemarsviks kommun vill ta betalt för snön. När privatpersoner eller hyresvärdar ska tippa av snö vill de alltså ha en tippnings summa på 250 kronor. Men alltså hallå nu får de skärpa sig lite. Nu skäms jag nästan lite för att bo här. Vad skulle kommunen säga om då de som måste betala då struntar i att ta bort snön. Skulle bli väldigt svårt att ta sig fram då. Nä ingen idé att fundera på det. Tycker bara det verkar knäppt att ta betalt för en sån sak. Nu ska jag lägga armarna om cornelia <3 och hoppas på att madeleine <3 och Noomi <3 sover lite till. :) sova en stund till sen avnjuta en stund hos frissan. :) hoppas ni får en underbar dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0