Idag var jag på besiktning av lilla Noomi ...

foto1009 (MMS)

Idag var jag på besiktning av lilla Noomi hon växer väldigt bra dock va det lite mer än 1 månad sen vi var där så det vore konstigt om det inte skulle märkas något. :) det var även dags för sprutor. :( det var inget hon gillade. Gjorde ont i lilla mamma <3 också. Och biverkning fick hon också. Hög feber. Min lilla rumpnisse. Lider med henne. Hoppas hon sover bra inatt. Vi hamnade nere så hon får sova i vagnen där hon känner sig trygg. Tror det är hennes favorit sovplats faktiskt. Och nedervåningen är även min och cornelias favorit sovvåning. :) håller tummarna för att hennes feber är över imorgon. Natti Natti på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0