Imorgon vid denna tid är det ett nytt år. ...

Imorgon vid denna tid är det ett nytt år. Det är inte klokt vad fort det går. Tycker inte det var länge sen vi firade nyår förra året. Iår blir det lugnare då vi har den lilla <3 och älsklingen är inte så frisk med bihålsinflammation. Så vi firar det med svärmor och svärfar och min mor. Får se om de små <3 orkar vara vakna så länge. :) båda två har sovit lite oroligt inatt och jag har sovit väldigt illa. Kunde inte somna så tror jag somna vid halv 4 sen vaknat varje timme då Noomi <3 vaknat. Cornelia <3 vaknade vid 9. Så det ska bli skönt att fira med dom. Dom förstår. Ska ni avlägga några nyårslöften? Vad isåfall? Jag har en del jag ska försöka med. Ska bli spännande och se om de kommer hållas. Ska göra mitt yttersta iallafall. :) men nu mina vänner får jag önska er Gott Nytt År. Hoppas starten på 2011 blir underbar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0