Kvällen spenderades hos min mor en stund. ...

foto1019 (MMS)

Kvällen spenderades hos min mor en stund. Umgicks med min far, bror och sara och deras familj. Nu sitter jag här och tittar på uppesittar kväll. Resten av familjen sover. Det känns lite ensamt faktiskt. :( imorgon är det jul och det är en familjestund. Även en dag för barnen. Hoppas så otroligt mycket att de håller sig lugna så glädje finns överallt. Slutet för denna kväll blev väldigt fort slut. Det värsta med allt är att jag orkar inte mycket längre. Mina barn är allt och jag vill ha kvar alla som det känns som jag inte kommer ha snart. Pga av att jag vill inte ha surt eller argt då det går ut över alla blir det tjat och allt. Jag vill inte det. Barn är barn och måste få vara det. Alla individer har olika personligheter. Så även vuxna! Även om det inte sägs så syns det så väl när det gärna skulle sägas något. :( när helgen är över det dock ett uppehåll. Kanske lugnar ner allt då? Dock kommer det för mig bli extremt tomt och saknaden kommer vara enorm! Nått är det iallafall som inte är bra känner jag. Sitter här med tårar i ögonen och har känt bra länge att jag bara vill stortjuta. Kan det ha med förlossningsdepp att göra? Eller sömnen? Har ni känt såhär så här långt efter förlossningen har ju gått 3 månader iallafall? Nu ska jag rasta hunden för att sen försöka sova iallafall. Blir soffan inatt igen. GOD JUL På er. Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0