Måste bara älska mornarna när man är föräl...

Måste bara älska mornarna när man är föräldraledig. Ingen stress utan man kan strosa runt i morgonrock medans man skickar största dottern till skolan. Dock va inte fallet så denna morgon då alla barnen är vakna redan. De två minsta brukar sova annars och vakna ungefär nu. Men minsta mellan <3 ska till dagis idag så det är bra att hon vakna tidigare. Hon har varit hostig och förkyld så hon har fått varit hemma eftersom jag ändå är hemma och har den möjligheten. När hon lämnats tänkte jag gå en promenad med minsta <3 och hunden <3 riktar nog in mig på min frissa så man blir lite julfin. :) sen bär det av hemåt för att baka inför helgen och lite julgodis som sambon <3 beställt. :) ikväll är det jul i vårt hus på Maddes <3 skola. Det som stör mig på det för det brukar vara trevligt är att tydligen ska inte 2:orna vara med i luciatåget. Frågan jag ställer mig är varför? Det är ju dels därför man åker dit. För att se sitt hjärta lussa. Vi köpte tom ny dräkt för detta tillfälle. :( och dom måste ändå vara där kvart i sex också. Helt skumt. :( och hon ska stå och hjälpa till halv 8 till kvart i 8 vad ska man göra dessa timmar? Förra året var det iallafall luciatåg som vi tittade på och hon var iallafall med där då. Jaja det blir nog trevligt iallafall. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0