Njuter

Nu när de stora tjejernas rum är i stort sätt färdiga så kan jag njuta som förälder. Hade en härlig känlsa i kroppen idag. Ingen ångest för allt som var att göra. Visst finns det vardagliga saker att göra som städ och plock, tvätt osv men det är sånt som alltid finns och som man kan ta lite då och då. inget som gör så det ser ut som en byggarbets plats direkt. =o)

Nu ska jag bara försöka få den där julkänslan. Tycker det har gått för fort. tror inte jag känner den för jag förstår inte riktigt att det är jul så snart. =o)

Annars lunkar dagarna på. Förkylda barn som det ska vara i småbarnsåldern. Bakar ganska mycket just nu. Har ju 2 barn som fyller nu i december och en liten plutta som fyller i januari. Så det kommer nog gå åt. Och där emellan är det ju jul där man ska ha lite julgodis. =o) Julklapparna är vi färdiga med iallafall =o) Ska bara slå in några klappar som kommer på posten. Men så här tidigt har jag ALDRIG varit färdig med klapparna. Det är helt sjukt. Kanske därför jag inte fått känslan än för jag flyter inte med de andra med julstress. =oD

Nu ska här hängas tvätt sen tänkte jag göra lite julgodis med Cornelia <3
Hoppas ni får en underbar dag.

 
En underbar vinterbild tagen från bilen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0