Snart Jul

Ja nu är det inte långt kvar till jul.

Känner att man är så gott som klar. Bara skinkan som ska griljeras och köttbullarna som ska göras. Fast man har tyvärr haft dagar av orkeslöshet. Eller inte orkeslöshet heller för jag har gjort saker. Men det hände en sak i Lördags som totalt tog ur all ork och lyckorus i mig. Har varit mer eller mindre depp sen dess. Och en sak som jag bestämde igår gjorde mig inte lyckligare heller. Så Ska jag vara ärlig har jag inte så mycket julkänsla skulle mer vilja sätta mig och bara tjuta i några timmar känner jag. För efter sådana timmar känns det oftast bättre. Fast har inte möjlighet att göra det. Vill inte att barnen ska märka att det är något.

Ska försöka få ny layout på bloggen och ändra innehåll i den tror jag. Så det blir lite mer vettigt innehåll i den. =o)

Men först ska jag gå över med Cornelia <3 till dagis.

I helgen släppte jag lös barnen på granen så jag vill visa er den fina pyntningen de gjorde. =o)


Kommentarer
Postat av: bECCA

2010-12-17 @ 12:46:46
Postat av: Becca

Och du har mitt nummer också gumman. <3 kram

2010-12-17 @ 12:47:20
URL: http://beccaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0