19/2

Idag åker min stora dotter till sin pappa. =o/
Det är jobbigt att vara borta från henne men han har ju också rätt att träffa henne och hon honom.
Vore annat om han var en idiot men han är en välldigt bra pappa och har alltid funnits där. =o)
Så inte för den delen.
Utan just det att det känns fel. Man skaffar ju inte barn för att inte ha dom hela tiden. =os Men ibland blir det tyvärr så.
Tyvärr bor vi 25 mil från varann också annars hade hon ju kunnat fara imellan som hon själv tyckte men nu är det lite svårt.

Men en vecka ska hon vara där och en sak är positivt. En vecka går ju tokfort nuförtiden.
Men in till stan och lämna av henne på tåget där hennes kusiner möter upp sen ska de åka ner till Emmaboda. Hoppas bytet med tåget går bra bara.
Det är det jag oroar mig mest för. Men det går nog bra. =o)

Nu ska jag ta ett bad med lilla <3 sen plocka lite.

Ha en underbar helg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0