Dom bara dalar

Ja sitter och lyssnar på Michael Jacksson och tårarna bara sprutar. Vad är fel på mig?? =o(
Jag bara måste åka hem till familjen i flen snart. Saknaden för Flen och familjen är enorm.
När min ersättning börjat rulla på som vanligt igen har jag bestämt att jag ska åka minst en helg i månaden till flen och hälsa på föräldrar och syskon.
Det här går inte annars.
Den enda sociala nätverket jag har är på facebook!! Normalt eller? Nej inte direkt.
Morfar saknar jag också och sommarträffarna med lollo och Etna även om jag inte var med på så många.

Varför känner inte sambon fler människor här som man kan försöka lära känna? Då hade man iallafall haft ett litet nätverk men han umgås ju inte med nån speciell heller och är borta mycket. Han får sin sociala bit på jobbet så jag förstår att han klarar sig!
Men jag då =o(

=o) Nu måste jag hitta på nått. Diska kanske annars blir jag uttårkad. =op


Kommentarer
Postat av: becca

Kanske du kan ta en sväng förbi mig ngn gng när du är i Flen (: Blir ju inte att jag åker till er så ofta =( Saknar dig tjejen! Pussss!

2010-02-26 @ 02:29:53
URL: http://soetlitensak.blogg.se/
Postat av: Mari

Ja jag får göra det. Vet dock inte när jag kommer upp dit =o(( Saknar dig också... Puss

2010-02-26 @ 11:51:13
Postat av: Elin

Vi får ta en play-date med barnen såå får du o jag dricka kaffe!!!! (nån dag när det passar) :-D

2010-03-02 @ 08:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0