<3



Nu tar vi helg. =o) Eller vi gjorde det igår redan efter att lillan fick andra vaccin sprutan och det var tur för imorse vaknade hon med feber. =o/
Denna dag har varit en lugn dag då lillan inte varit riktigt kry.
Men för min del gör det inte så mycket.
Är en person som tycker barnen inte ska bli uppfostrade/uppväxta på dagis eller dagmamma.
Då kan man lika gärna jobba och avstå barn känns det som.
Men det är bara mitt tycke.
Våran situation just nu trivs jag med. Är mellan 2 jobb just nu så lillan går ungefär 15 timmar på dagis. Oftast lite mindre ibland mer om jag måste hoppa in och jobba.
15 timmar är lagom. Då kan hon leka av sig, få lite vänner och vänjer sig vid barngrupper. Men ändå har hon mest tid hemma hos oss.
Stora tjejen går ju i skolan så hon får kompisarna och sociala biten där. =o)

Men men jobb måste man ha så =o/

Men nu ska vi bara njuta av helg med alla barnen. <3
Mysfaktor Mega =o)


Vad ska ni göra i helgen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0