Ger upp

Precis vad jag gör nu. Fixade en tillfällig header till blogge tills jag kommit underfund med photoshop. Men int funka den. Fel bildformat blev det då. Känner att jag inte har den orken att sitta och försöka luska ut allt just nu. Barn till höger och vänster som klänger på mig och en alldeles för trött kropp gör att jag får ta det en annan gång. Känns lite som att precis när jag satt mig och känner att nu kan jag få en lugn stund spelar ingen roll om det är här eller vid tv:n eller med en tidning så kommer det någon underbar liten parvell och vill något. dagarna går i ett vid lunch är jag slutkörd. Det är ju konstigt att alla ska på mig också. Finns ju en till de kan prata med.
Jag som är sååååå trött just nu också. Vill gå i ide får jag det?

Låt denna trötthet gå över fort snälla.....

dags att stänga ner här. Släppa ut de stora barnen och sätta sig med lilla parveln....



Tre underbara tjejer för ca 2 år sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0