Kallt

Idag känner jag att det inte blivit så mycket gjort. =os Är så kallt och rått ute. Snön verkar inte vilja försvinna i första taget. Fast det är ju bara januari så jag kan nog inte vänta mig så mycket.
Vill ha det varmare bara.
Det blir så kallt här inne också.
Vi har bara elelement och betalar elen själva. Och om det inte vore nog så är fönstrena jätte dåligt tätade så värmen kommer inte in i rummet. Vid elementena är det varmt och skönt men går man in lite i rummet blir det kallt. Vet inte om värmen åker ut direkt eller om kylan som kommer in är mer så den neutraliserar värmen.
Tråkigt är det iallafall. Händerna skulle behöva vantar.

Minsta tjejen Cornelia vill inte ha kläder helst heller. Fryser när jag tittar på henne. Men hon verkar inte frysa. Fötterna och händerna på henne är ibalnd kalla men inget annat.

Nåväl man får krypa ner under filtar, tända lite ljus och hålla tummarna att värmen inte är långt borta.



Ett snötäckt träd här nere


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0