Lista

Hoppade runt lite bland bloggar och hittade en lista hos Mazlin. Hoppa gärna vidare dit när du är färdig här. ;) Jag är en sån som Älskar listor så jag kunde ju inte låta bli att ta den.


Från A-Ö

Alkohol:
Öl eller vin isåfall men dricker helst läsk.
Allergi: Inga
Armhävningar: Använder hellre hantlar isåfall 
Blyg:
I folkmassor kniper jag hellre
Beroende av: Snus tyvärr och läsk
Betyg: Från gymnasiet 
Blir glad av att:
Umgås med familjen, djuren. När barnen är glada. Gå långa promenader. Vara i skog och mark.  
Bor: 
I en kuststad 
Dagbok:
Får nog bli bloggen
Djur: Hund och 2 kaniner. Har haft mycket annat också.
Drömmar: Finns det. Hoppas dom slår in så småningom.
Dåliga sidor: Hett temperament, på gott och ont envis och godtrogen mot de flesta.
Ekonomi: Kunde sett bättre ut. Men kläder och mat finns så dumt att klaga.
Familj: Är det bästa som finns
Favoritdryck: Läsk
Festar: Inte ofta
Flyttat: Alldeles för många gånger
Fobi: Spindlar
Foto: Tar hellre än medverkar själv 
Född:
Början av 80-talet 
Gillar:
Heminredning, pyssla, barnen, djuren, promenera och plocka svamp, titta på film 
Graviditet: Underbart hoppas på fler 
Gråter:
Till filmer, program. Alltför ofta
Gör dagligen: Rastar hunden, umgås med barnen
Hatar: Att frysa
Hypokondriker: Nope
Imponeras av: Familjen annorlunda
Intressen: Samma som gillar + musik
Jobb: Hoppar in extra på ålderdomshem
Kaffe: Ibland 
Kamera:
En digital ja
Kläder: Det jag trivs i och tycker är snyggt 
Kompisar:
Försvann när barnen kom och jag flyttade =o(
Länder jag besökt: Danmark och Finland. Sverige duger bra
Längd: 168cm
Mobil: Gillar jag.  
Motto: 
Allt går. Skynda långsamt 
Musik:
Lyssnar på Spotify
Musikalisk: Är inte tondöv iallafall  
Märkeskläder:
Nej
Naglar: Är fint om de är välvårdade 
Politik:
Tröttar ut mig 
Rakning:
Ja 
Rädslor: 
Framtiden, att det ska hända närståenden nått, åska. 
Saknar:
Mamma, pappa och mina syskon 
Samlar:
Nej har inte kommit på vad jag vill samla på än. 
Sjukdomar:
Är inget roligt 
Ska göras:
Mycket men man får beta av.
Smeknamn: Mi
Sol: Saknar jag. Längtar till varmare årstider
Sover: Som en stock
Talang: Inte vad jag vet men min dotter och sambon kan vicka på öronen
Telefonbok: Har rensats
Tränar fysiskt: Inte just nu förutom promenader
Tränar psykiskt: Nej  
Utbildning:
Undersköterska på gymnasiet
Vikt: Länge sen jag vägde mig men då 68kg 
Äcklas av:
Inte mycket fast vissa tror det.
Äter: Det mesta 
Önskar:
Att barnen har en bra uppväxt, fler barn och att jag får bli fru snart. Bli skuldfri.

Fick ni reda på lite mer om mig. =o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0