Mötet - idag 13 januari 2010

Var en slump att jag och Kristoffer träffades. Jag hade lagt ner det där att träffa killar genom tex kontakt annonser osv pga dåliga erfarenheter innan men när en jobbar kompis skilde sig skulle jag visa henne hur man kunde hitta killar med mobilen så jag registrerade mig där och skulle visa så började han prata med mig början på April - 07. Mina jobbarkompisar tyckte jag iallafall skulle träffa honom så jag tänkte att det finns ju inget att förlora bara att vinna. Så nån vecka efter det träffades vi och man var ju fast kan man säga. *Ler*
Allt stämde verkligen och allt gick fort sen. Var inte meningen men blev gravid strax efter då fanns det ju verkligen ingen återvändo =op Så det var ju bara fortsätta så vi förlovade oss 4 maj 2007 så flyttade vi till en gemensam lägenhet i Norrköping december -07.  19 Januari - 08 kom våran gemensamma dotter Cornelia och nu lever vi här lite mer än 2 år efter första mötet. Mycket har hänt och allt har varit upp och ner. Vi har förflyttat oss ner till Valdemarsvik sommaren 09. Det har int varit helt lätt att pussla ihop två familjer då vi hade varsin dotter sen tidigare. Min dotter ett år äldre än hans och mycket dispyter om uppmärksamheterna har det varit. Men nu tror jag eller hoppas jag att alla börjar vänja sig och att den snabba början inte gör att framtiden int blir som man hoppats. Har ju blivit så att allt hände och under tiden skulle man lära känna honom också och det gör man fortfarande..
Förhoppningsvis blir det snart en till ring på fingret och ett till syskon till våra små underverk. Små pratar om det iallafall.



Jag och Kristoffer <3



De tre underverken. Hans Natalie, Min Madeleine i mitten och våran gemensamma
lilla Cornelia



Lilleman Zeb



Barnens små Lill Pysen (Raichu) och Snövit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0