Så trött

Känner att dagarna bara går och går och inte händer det något. =os Är så trött i kropp och knopp.
Förhoppningsvis går det över snart. Suck.
Var nere på stan och gjorde lite ärenden idag iallafall. Och imorgon är det möte på arbetsförmedlingen och torsdag ska lillan till tandläkaren så lite kommer vi ut iallafall men hade det inte varit för det hade jag inte gjort något.
Men jag vet ju vad anledningen är och det är inte mycket jag kan göra åt det tyvärr.

Annars vet jag inte hur det är riktigt. Förhoppningsvis kommer min mor ner hit i helgen så man får träffa henne. Saknar henne sååå mycket.

Nähä nu ska jag umgås med mina underbara små liv.

Försöka hitta energi också kanske. Har ni någon gång känt att ni varit så trötta så ni vill gå i ide?



Pappa och dotter läser lite <3


Kommentarer
Postat av: Becca

Känner rätt ofta att jag skulle vilja gå i ide.. men tyvärr går det inte utan man får kämpa vidare! Kram på dig gumman!

2010-01-26 @ 21:36:58
URL: http://beccaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0