Barnfridag

Ja idag är det barnfri dag igen stora <3 är i skolan och lilla <3 är på dagis och jag bara sitter. Gör absolut inget när jag är själv. =o(
Tror det har mycket med att jag inte riktigt vet vad jag ska göra.
Vill ha nått projekt att hålla på med. =o/
Jag vet ju vad jag kan göra men vi är ju två =o)

Dom ringde från jobbet nyss med. Sommaren är säkrad nu iallafall. =o) Eller iallafall första perioden och ev halva andra =o) Så skönt att veta att man iallafall får lite inkomst då iallafall. Sen hoppas jag på att kunna hoppa in xtra på helgerna framöver sen. =o)

Nähä kanske ska ge mig själv en spark i arslet och göra nått. Lite mat skulle ju vara iallafall en bra bit på väg. =o)

tjingeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0