Imorgon kommer jag få se dig för första gången.

Nu var då helgen över och vardagen är här igen. =os
Nuförtiden är vardagarna de värsta dagar som finns. Då hamnar man här själv igen.
Barnen är i skolan och dagis och det blir för tyst. För mycket tid att bara sitta och tänka.
När jag tänker är det ibland bra tankar men inte när jag mår såhär. Då kommer de där osäkra tankarna. Hur mår alla? Hur trivs dom? Varför är jag såhär? Vart tog jag vägen? Hur kommer det se ut? Hur kommer allt sluta? Mycket sånt.
Denna ensamhet äter upp mig innifrån.

Ge mig min självkänsla tillbaka!! Den som tog den.

Inläggen i bloggen är inte de muntraste just nu *Suck* Men just nu mår jag väldigt ensamt därför men jag bearbetar det. Kanske är det denna långdragna vintern som sätter sina spår nu.

Ska nog börja fundera på en resa "hem" till flen så jag får glädjande tankar i huvudet ett tag.
Kanske nästa helg? Skulle vara skönt.


Fick några gamla bilder av en gammal kär vän =o) Måste bara lägga ut några av dem. haha
Så söta vi var eller vad tycker du Becca =op






Haha den sista bilden såg ju jag normal ut iallafall =op


Kommentarer
Postat av: becca

haha, naaw, saknar den tiden! <3 men snygg du gjort mig på dom två sista bilderna, haha! =D <3

2010-03-15 @ 16:47:11
URL: http://soetlitensak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0