Måndag

Har försökt kikat på frisyrer här på nätet idag.
Vill så gärna klippa mig eller jag ska klippa mig håret ligger bara platt just nu. Så tråkigt. det är bara det att det är så svårt att komma på hur man vill ha det.
Vill ha kort helst med luggen kvar då jag hatar att ha kort lugg tycker ansiktet blir så runt och stort då.
Hoppas jag hittar en bra frisör också. Som inflyttad är det så svårt att hitta någon som förstår mig vad gäller frisyrer. Den förra jag gick till vart jag inte alls nöjd med.

Får ta ett före och ett efter kort sen =o)


Kommentarer
Postat av: Becca

Ja, en före och efterbild vill jag allt se :D Hoppas allt är bra! Kram

2010-03-29 @ 12:34:02
URL: http://beccaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0