Måste rycka upp mig nu

Hoppade runt lite här på nätet som jag gör en stund när jag är ensam.
Och hamnade på en blogg och började såklart läsa.  
Sen kom tanken över mig. Att nu får jag fasiken rycka upp mig.
Jag har så mycket glädje. 2 underbara barn som ger mig hur mycket glädje som helst i vardagen. Och som är friska och ena energiknippen. Har en underbar hund som ger mig friskluft. Saknar katterna ibland ja men jag har iallafall fått behålla min älskade Zeb.
Jag lever och har hälsan i behåll.
Det finns de som har det betydligt värre. Vet inte hur jag skulle reagera om nått av mina barn skulle bli sjuka. Så nu har jag bestämt att jag ska glädjas åt det positiva. Mitt "hem" finns bara en 2 timmars bilfärd bort och det är inte farligt. 

Den bloggen som gav mig vändpunkten i mina tankar hittar du här.
Hon verkar så stark och positiv fast hennes stora dotter fått diagnosen hjärntumör. 
Tårarna kom faktiskt när jag läste. Men inte för mig utan för hur mycket den familjen och framför allt den tjejen måste få stå ut. Den oron de måste ha. 

Hoppas det går bra och slutar Lyckligt för den familjen. Håller mina tummar och tår.  


Kommentarer
Postat av: anna-i kampen mot min 6-årings cancer

Tack för din visit i min blogg. Hoppas du snart börjar må bättre. Kram

2010-03-15 @ 12:34:56
URL: http://bambinidolce.blogg.se/
Postat av: becca

sv: Den stämmer så bra på vissa ^^ den är fin<3

2010-03-15 @ 16:41:14
URL: http://soetlitensak.blogg.se/
Postat av: becca

haha, åhfan! Honom träffa man inte igår! Du får hälsa och tacka för att han gjort mig så snygg, haha!

Vi måste ses snart. Hör av dig om du beger dig till flen, så kanske vi kan passa på att ses :) <3<3

2010-03-16 @ 19:22:00
URL: http://soetlitensak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0