Nervös

Förstår inte varför men är nervös. Kan vara för jag ska till frissan.
Gillar inte det. Hatar den där tystnaden som kan bli. Och man har ju inte hur mycket som helst att prata om med en person man inte träffat någon gång. =op

Sen är jag nervös på hur jag kommer se ut i skallen. Tror jag har massa olika frisyrer i huvudet. luggen vill jag ha på ett sätt nackhåret ett annat resten ett tredje sätt. Eller så försöker jag lita på henne och låter henne göra som hon vill. Har ju blivit bra förutom sista gången.
Denna frisör är ju dock ung jämfört med den gammla tanta jag gick till sist. =op

Efter frissan blir det ta det lugnt en stund för att sen åka på möte på jobbet. Det blir ju privat den 1:a och nu har de möte med vikarierna. Får vi se vad de kommer säga och komma fram till. =o) 

Ska försöka få liv i lillan så hon kommer i tid till dagis. 

Tjingeling



Lillan när vi bodde i Norpan.

Kommentarer
Postat av: Becca

Jo hatar när folk påpekar sånt jag säger :P

Kommer sakna Nypan lite, känner ju till både lokalerna och människorna här nu. Men det blir säkert bra i E-tuna också, får vi hoppas iaf :P

Hoppas det går bra hos frissan och att du blir nöjd =)

2010-03-31 @ 09:05:08
URL: http://beccaaa.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag tror det blir bra i håret.. men glöm inte före och efter bilderna bara.. :-) Vem gick du till?

Var det någe vettigt på mötet? Jag kunde inte gå.. :-/

kram kram

2010-04-01 @ 08:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0