Nu var det klart

Igår var det en lyckans dag.
Min Mamma <3 och pappa <3 kom ner en sväng.
Som jag saknat/saknar dom känner jag. Men för en liten stund var det som tiden stod still.
Tyvärr gjorde den inte det och tiden gick för fort. Kändes som de åkte hem lika fort som dom kom.
Men snart ska VI åka dit.


På kvällen var det melodifestivalen och som vanligt så skickar dom fel låt tyvärr. Anser iallafall jag.
Visst Anna sjunger jätte fint. Men jag tror tyvärr inte hon har någon chans i Eurovision. Det bevisades ju när internationella juryn sagt sitt. Då låg hon ganska långt ner och Salem Al Fakir låg etta. (Det var den låten jag tyckte skulle få åka.) Det är ju trots allt de andra länderna som röstar även om det då är folket och nu var en jury men ändå.
Men det är bara hoppas det går bra för henne och önska Lycka Till.


Kommentarer
Postat av: Becca

Tyvärr är det jättesvårt att hitta ett jobb i Thailand om man inte har en lång utbildning. De enklare jobben håller dem hårt i, de får bara thailändare själva. Men får väl jobba hela sommaren nu så jag har råd med en ny resa till vinter. Kanske kan få komma ner och hälsa på dig efter påsk? :) kram

2010-03-14 @ 11:21:30
URL: http://beccaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0