=o)

Inatt ställde vi om klockan. Äntligen sommartid. Är det bara snön som ska försvinna, värmen komma och solen vara framme mera då kommer jag må underbart.
Älskar verkligen våren och sommaren. Har inget emot höst och vinter men gillar verkligen inte att frysa och jag är av den frusna sorten. Så detta har jag längtat efter under denna sega vintern.

Igår fick vi våran diskmaskin installerad och vilken frihet det blev. Bara det att disken försvann från hoarna ger ju bara anledning att le lite extra. =o) Och så underbart att slippa stå och diska och få ont i ryggen.

Idag är det grått och kyligt ute. Så det får bli mys pys med mina <3 till en film och lek/spel. 

Ha en underbar fortsatt helg. 

Tjingeling

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0