Sol =o)


Lilla <3 sover sött med bebisen


Solen skiner idag. Ska snart gå ut en längre promenad med vovven tänkte jag. I detta underbara vädret.

Just nu kikar jag på efter 10. Just nu handlar det om internet beroende och det är väldigt intressant.
Jag förstår verkligen vad de menar.
Jag gillar ju att sitta vid datorn. Man får reda på så mycket. Sätter man sig och spela en stund så får man den lugna stunden i vardagen och just nu har man det sociala livet på nätet.

Så varför ska då inte min dotter också få sitta här. Som det varit fram till nu har det inte blivit så mycket data för henne. Hon har spelat på sitt handspel en timme varannan dag annars har hon varit ute och lekt eller lekt inne med lillasyster. Så det har väl blivit dator 2 timmar i veckan.
Det tycker jag är jätte duktigt då hon älskar att spela data spel.
Det kanske gynnar henne att sitta här. Vem vet hon kanske skapar dataspel i framtiden =op

Dit jag vill komma är att då jag sitter här stup i ett KAN jag ju inte förbjuda dottern att sitta här.
Man får ha tidsbegränsning för mig också.

Hur ofta och länge får era barn sitta vid datorn/tv:n?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0