Sol och värme

Idag har det varit en underbar vinterdag.
Var ute på förmiddagen så barnen fick åka lite skridskor.
Sen har de stora barnen varit ute nästintill hela dagen.
Lillan har sovit middag då passade jag på att kolla på en film som gick på tv. Tyvärr missade jag början men den var helt oki. Kärlekens val hette den. Sambon sov i fotöljen och det var nog lika bra det för han hade garanterat ratat den direkt.

Ska passa på att gå ut med lillan en stund nu när hon vaknat innan det blir för kallt som det tyvärr blir nästan direkt när solen försvinner.

Måste ta mig upp till flen snart också känner jag saknar dom nått otroligt mycket!!

Hoppas eran helg fortsätter trevligt. Med melodifestival och allt.

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0