When will I feel super?

En helt vanlig dag i vårat hem.
Stora <3 är i skolan jag och lillan försöker roa oss på bästa sätt.
Känns så b allt just nu. Saknar mina katter! Zorro & Simba.
Ingen att umgås med. Känner typ nada här och han är aldrig hemma känns det som.
Saknar min familj som f*n, bara gå till mamma och pappa och sitta och tjattra med mor hela dagen.
Just det där att jag tappat bort mig själv på vägen också. Jag kommer inte ihåg vart den glada, spontana tjejen som verkligen klädde sig som hon ville och kände för har tagit vägen. Som sket i vad andra tänkte bara jag trivdes. 
Har jag blivit den han vill? Isåfall vill inte jag. Gnistan har försvunnit!!
Jag vill hitta den igen!!



A old pics =o) Party på G tror jag eller bara en helt vanlig dag =o)


Kommentarer
Postat av: Marlene

u har inte tappat bort mitt nr va????

Ja finns ju här vet du :)

kulle tycka att de va super å spendera dagarna me att tjattra me dig :)

2010-03-12 @ 21:35:02
URL: http://marleneskaos.blogg.se/
Postat av: becca

var tog den tjejen vägen? =/ Jag saknar henne. Jag saknar tiden som var, tjejen :( <33

2010-03-14 @ 23:31:17
URL: http://soetlitensak.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha visst är dom snygga! ;)



ja hon blev nog kvar här =/ saknar dig överhuvudtaget<3

2010-03-15 @ 16:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0