Dålig uppdatering

Blir mycket dåligt med skrivande här just nu känner jag.
På vardagarna jobbar jag till 16 sen är jag helt slut. Orkar inte med att sitta här utan det blir mat till familjen sen lite tv sen sova och på helgerna försöker jag ta igen det man inte hunnit med under veckan som tvätt och städ. Umgås med familjen <3

Idag har vi en softar dag dock. Ska även åka och sova i flen. Ska på dop imorgon så då träffar man släkt och familj som man inte sett på ett bra tag. Lite ångest har jag dock då det finns saker att göra här hemma och imorgon när vi är hemma kommer inte mycket hinnas med och sen är det jobb hela veckan igen =os

Men i sep då är det familj och hem som gäller. =oD *Längtar*

Vad ska ni göra för roligt i helgen??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0