Dagarna bara springer iväg.

Känner att jag inte hinner något på dagarna. Springer mest runt i lägenheten. Ut med hundar. Laga mat till barn och mor. Tvätta kläder, dammsuga ja det är väl det jag gör. Så nu vet ni mitt dagsschema. Haha

Men igår vek jag av. Först tog vi en promenad och träffa läkaren sen en promenad till svärmor och åt lunch. Åkte hem med mor och stallde mig och baka. =o) Så igår blev det en choklad och banan kaka.

Idag blev det också bak då den kakan vart så ljuvlgt god så fick jag mersmak. Så idag blev det kladdkaka med banansmak. =o) Vet inte riktigt hur den smakar än men den ser god ut. Så jag vill dela med mig av recepten till er. Lägger in det på 2 nya inlägg.

Hoss läkaren gick det bara bra. Lillan har ett unikt bröstben då jag känt som en kula längst ner på hennes bröstben. Och det var ingen fara. Bara bröstbenet som tillverkades så. Inget hon kommer lida av.

Och mini växer så det knakar. Hon var dock dubbelt så gammal sen sist vi var där. Men nu väger hon lite över 5 kg och om hon skrev rätt har hon vuxit 4 cm. Tycker det låter mycket men hon har ju någon att brås på =o) Kommer dock inte ihåg om hon sa 54 eller 57 men hon skrev 57. =op

Nu är det dags för mat hör jag. så lägger in inläggen vid tillfälle.



Mina underbara tjejer <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0