Efterbild på frisyr. :) efter frisören åkt...

foto0911 (MMS)

Efterbild på frisyr. :) efter frisören åkte mor, jag och de minsta barnen ner till byn så mamma köpte vinterskor och julgardiner och jag postade ett paket. Sen köpte vi till en kycklingsallad som vi åkte hem och fixade efter att hämtat madde då hon kommer hem så sent med skolskjutsen och efter ytterligare tre affärer då vi var smått snurriga, den blev mycket god iallafall. Efter det fixa vi till oss lite med nya färger i håret på mig och mor. Hon fick rödare ton och jag förbättrade det blonda med lite röda stänk. Madde <3 ville också så hon fick en liten röd slinga. Sen kikade vi lite kläder på nätet. När mor gått in till sig va det mys med barnen innan de skulle sova. Nu är det bara Noomi <3 som inte riktigt vill. :( annars har dagen varit underbar. :) hur har eran dag varit?


Kommentarer
Postat av: beccis

riktigt snyggt, sis! :D <3

2010-11-16 @ 05:55:26
URL: http://soetlitensak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0