Fortsättning nya jag

Ska söka vem jag egentligen är. Jag känner lite att jag tappat bort mig själv på vägen hit. Har nog med att göra att jag inte känt mig hemma någonstans och under året i Norrköping så försvann jag lite på vägen tror jag för det var där det blev en förändring med mig =o( Vantrivseln med staden tror jag har med allt det att göra. Så nu när jag triv ska jag hitta mig själv igen för mina barns skull och för sambons skull.

Så bort med det gamla och fram med det nygamla glada, optimistiska, skämtsamma, jag bryr mig inte vad andra säger osv. jag. =o)

Så idag ska det börjas med snabb förändring. Frissan. Hittade en supersnygg frisyr här på nätet så den får det bli. Har ju haft kortare än det då min älskade sambo klippte mig en gång. =o) Då kände jag hur det blev kortare och kortare tillslut så hade jag hår som en militär. =op Men det fungerade och jag passa i det så.
Ska försöka ta före och efter bilder och lägga upp här imorgon.

Men nu måste jag skicka <3 1 till skolan, hoppa in i duschen sen väcka <3 3 och 4 för att rasta hund sen frissan då. =o)

Ha en underbar dag.


Kommentarer
Postat av: Elin

Vad skönt att du trivs här i viken!

Det känns som du redan är såå som du vill vara igen men jag har juh inte kännt dej såå länge och jag vet juh inte hur du var!! Hänger du med?! :-P



Jag hoppas iaf att du hittar rätt.. :-P



Jag hade hoppats att vi kunde ses nån dag såå jag kunde sniffa lite bebis o se om de suger lite i bebistarmen men tyvär verkar min förkylning aldrig ta slut.. :-(



Hade bra! kram Elin!

2010-11-11 @ 15:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0