Inte blir det så mycket uppdatering här. :...

Inte blir det så mycket uppdatering här. :( känner lite att de 2 första månaderna nu som vi varit hemma har gått i sjukdomens tecken. Sjukdomarna avlöser varann. Speciellt på cornelia <3 :( nu däremot är det jag, sambon och Madde som är sjuklingar. :( Madde vet vi har halsfluss. Och troligtvis har vi också det då det är samma symtom. Så troligtvis hade cornelia det innan och då förstår jag att hon inte ville äta. :( nu däremot har hon varit på dagis 2 dagar och har börjat hosta på nätterna så frågan är ju vad det blir för sjukdom härnäst. Dock måste jag säga. Peppar peppar att lilla Noomi klarat sig bra. :) och bättre på nätterna har hon blivit också. Fast inatt vill hon inte riktigt sova. Skriker gör hon dock inte utan mer ligger i sin säng och pratar med björnarna. :) får se när hon tröttnar på det och vill sova. :) nu ska jag nog gosa lite med henne iallafall.


Kommentarer
Postat av: <3 little sis <3

hehe, jag har faktiskt fyra ^^ Men alla används inte. Själv använde jag två,n den tredje lånade jag ut till Emma. Mjo vi har tänkt gå dit, men det är så att dom bor inte i samma hus, dom ska, enligt upggift, bo i något hus runt omkring. En av killarna som var med oss ska veta vad dom bor, men han har inte sagt något. Men att återse dom telefonerna, minnseskorten eller simkorten den kan jag nog bara glömma tyvärr :/



Hehe, jag har ingen aning om jag har sett den förut, men det är nog mycket möjligt att jag sett den hos dig ^^ ååååh vad jag saknar er. jag vill bara åka ner och hälsa på. Jag har en eventuell inkomst på G, så isf drar jag med detsamma!

Puss

2010-11-18 @ 22:21:16
URL: http://soetlitensak.blogg.se/
Postat av: <3 little sis <3

Neej, det är det verkligen inte. Telefonerna blir stulna, datorn ger upp, mejlen kapas. Ja vad blir det härnäst? Hehe, jag hoppas du har rätt min vän ^^ Puss <3<3

2010-11-18 @ 22:24:04
URL: http://soetlitensak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0