Inte klokt. Ibland kan tanken komma då jag...

foto0945 (MMS)

Inte klokt. Ibland kan tanken komma då jag funderar på vad livet går ut på. Och ikväll kom inte den tanken men ganska nära. Satt och tittade på Noomi när hon låg i sin säng och prata med sin sängmobil och bara fylldes av otrolig lycka. Så underbart söt. Och detta leende man möts av när man pratar med henne. Det är något alla ska få uppleva någon gång i sitt liv tycker jag. Just den lyckan och kärlek man känner för sina barn. Tanken som flög över mig var. Vad skulle jag göra utan mina älskade tjejer. Visst kan man bråka med dem men kärleken finns alltid där nära. Och det är aldrig långt till snacket och förlåtelse kramen. Kan tänka mig att det inte blir bättre när de blir äldre. Ler. Men att se på mina barn är det vackraste jag sett. Den bästa utsikten man kan ha. Och den utsikten gör mig otroligt lycklig. Väldigt svårt att förklara sin kärlek till sina barn för den är enorm! Här ligger min minsta tjej i sin säng när hon nu blivit 2 månader. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0