Nya jag

Nu har jag bestämt att jag ska finna mig själv. Även få bort gravkilona/godiskilona.

Så det kommer nog bli mycket skrivande om just det. Hur det går med vikt. Och mig. 
Ska försöka skaffa det som jag gillar att göra också. Såå någon som har ett wii spel till salu =op 
Eller nintendo 64. =o)

Busfabriken idag var helt oki. Är så stimmigt där så man blir så snurrig i huvudet. Men barnen tyckte det var roligt. Speciellt mini som sov hela tiden =op
På tal om henne så verkar det bli en halvjobbig natt igen. Hon finner inte riktigt ro. =o/ De sa att det troligtvis är kolik men jag vet inte riktigt.
Någon som haft ett kolikbarn som kan berätta hur ni kom på det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0