Så var det dags här också. Men efter två s...

foto0857 (MMS)

Så var det dags här också. Men efter två smärtfria underbarn så visste man ju att någon gång borde det ju komma att man får känna på det där lite jobbiga som vissa får. Troligtvis har lilla mini kolik. Allt tyder på det. Och jag måste erkänna att det är väldigt jobbigt att hon är så otröstlig. :( man vet inte riktigt vad man ska göra tillslut. Så jobbigt att höra henne lida. Dock tackar jag för det flyttat sig några timmar. Förut kunde hon börja runt 22 kanske och hålla på till mellan 01 eller 03. Då var jag väldigt slut och trodde jag skulle gå in i väggen. Nu börjar hon runt 20 till ungefär 23 och det är normalt att jag är vaken till det så kroppen börjar kännas ganska oki. Dock sover vi nere så vi inte stör pappa. Men priset man får är väldigt mycket i förhållandet. :( glider isär väldigt mycket. Sju iallafall skicka iväg fett inlägg för att kunna sova en stund. Känner lut jag behöver det. :) sov så gott. lägger in en bild på underbara ungen som håller oss isär. Älskar alla mina underbara barn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0