Snön den bara dalar ner. :) snöar fortfara...

foto0957 (MMS)

Snön den bara dalar ner. :) snöar fortfarande så när det väl small till kom det massor. :) mysigt. Förutom kylan man får på köpet. :( är en väldigt frusen person. Bara man slipper gå ut älskar jag vintern. :) är mysigt med allt det vita. Just nu vill jag dock bara gå i ide. Har världens hosta. Tror jag kommer hosta sönder hals, lungor och huvud. Hoppas antibiotikan hjälper snart. Äter det för halsfluss. Är tydligen inne i en period där Noomi <3 int vill sova heller så tar väl längre tid att bli frisk då man int får tillräckigt med sömn heller. Men men går väl över någon gång hoppas jag. Nu ska jag försöka söva henne iallafall då hon verkar ganska trött. Så man kanske kan få lite mer sömn. Bara madeleine <3 som ska upp imorgon och gå till skolan. Cornelia <3 blir hemma hos mig och Noomi så jag hoppas de sover lite längre imorgon så man får lite sovmorgon. :) en mysig syskonbild på våra minsta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0