Antar att det är två magknipsdagar. Mini h...

foto0810 (MMS)

Antar att det är två magknipsdagar. Mini har inte nöjt sig om hon inte fått legat på mig och sovit. Likaså vill hon ligga vid tutten hela tiden också. Så jag blir så extremt super trött. Känner att jag har inga krafter kvar. :( känner inte för något och vill bara gå i ide. Extremt ont i vårtan på favvo tutten också gör så ont så jag mår illa när hon suger och min smärttröskel är välldigt hög annars. Så just idag skulle jag vilja ge modersmjölk ersättning istället. Tror jag skulle må bättre, bli piggare och gladare isåfall. Ser inte det mysiga i att amma just nu. :( är det fel av en mamma att känna så? Skulle ju slippa magknipen då också. Bad iallafall sambon köpa ersättning så jag kan låta vårtan vila lite. Dock är det ju smidigt att ha maten nära och med hela tiden fast även jobbigt när man inte har möjlighet att amma och de fylls. Och visst är det mysigt på ett sätt att ha sitt älskade barn så nära men det kan man ju ha ändå. :) ska fundera på den saken. Slänger in ett kort på underbara mini i sin nya body som hon fått av sin älskade faster och farbror vickan och danne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0