En helt oki dag har snart gått. Ligger i s...

En helt oki dag har snart gått. Ligger i sängen och försöker få mini att sova dock verkar hon vilja annat. :) så gårdagen var nog en engångssak då hon somnade 21 och sov sen. Lilla snuttan vill inte heller sova. Men stora sover iallafall. :) henne var jag och hämtade ute vid skeppsgården idag då hon lekt med en kompis. Är ungefär en halvtimmes bilresa så vi hann prata lite och nyfiken mamma som jag är så frågade jag hur man är när man är ihop med någon i hennes ålder. Tänkte om det förändrats. Jodå man pussas och sånt. Ler kanske man ska ta ett prat om blommor och bin snart. Ler hon är även bokat upp mig imorgon för att lära henne tryckare och bugg imorgon inför den kommande Halloweendiscot nästa helg. På min tid var det inte dansen man tänkte på först. Jag hängde nog mest vid kiosken och handlade godis :) och gjorde jag inte det så var jag nog iallafall inte på dansgolvet. Så tiderna har förändrats mycket på både gott och ont om man ser på helheten av vårat samhälle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0