Idag gick vi ner på vika och hämtade nå...

Idag gick vi ner på vika och hämtade några paket. Två till mig eller ja ett till vagnen. Hade vunnit regnskydd och uvskydd på tradera. Så nu får det gärna börja regna. :) sen var det ett paket till minsta <3 från hm. Det var tre bodyn. En randig, en där det står I love mum och en där det står samma fast dad. Och ett start paket med hello kitty. Jag som inte gilla den katten förut nu köper jag nästan bara sånt. ;) Mellan <3 har hemma dag idag. Och det är skillnad på de dagar hon är på dagis och de hon är ledig. Iallafall än så länge. Hon blir så mycket tröttare när hon är på dagis och det är lite för sent för henne att vila på dagen när hon kommer hem. Ska bara få i henne lite mat nu sen ska vi se om jag kan få henne att vila en stund. är själv lite trötter faktiskt. Nu ska jag titta till middagen som består av fläskpannkaka. Älskar mat man kan laga i ugnen just nu. :)


Kommentarer
Postat av: Remyvilja

Great .Now i can say thank you!

2011-07-14 @ 13:27:41
URL: http://remyvilja.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0