Regnet det bara öser ner =o)

Idag har det varit blött. Ute alltså. =o)

Men i mitt tycke är det mysigt. Bara passa på och tända ljus och mys pysa inne. Så får man lite mer gjort just inne. Så idag har det tvättats 2 maskiner och flyttat upp 2 byråer med de minsta tjejernas kläder i sen passa tjejerna och jag och mormor på att pärla. Dock var det mest jag och mormor som pärla. =o)

Hoppas på lite mer regn imorgon så vi kan ha lite mer mys =o) Hjärtat Cornelia har ledig dag då så då blir det mys.

Idg ändrade jag dagistiderna då hon är såå trött när hon går tre dagar. Så nu ändrde jag till 3 timmar om dagen så hon har möjlighet att vila om hon är trött då det är tidigare. Så satte jag 4 dagar i veckan och edig på fredagar. Så det blir ju inte riktigt 15 timmar men det är strunt smma för min del =o)

Minsta <3 är det som vanligt med.Hon verkar inte ha några slemproblem när vi är nere eller när vi är uppe korta stunder på dagarna men så fort v lägger oss börjar det igen =o(
Ska til VC på måndag så då vet jag vad vi ska prata om. Hon har nog vuxit som en tok också det känns och syns =o)

Nu blev det blöjbyte här hon har gener från sin far haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0