Snart blir jag bortskämd. :) inatt somnade...

Snart blir jag bortskämd. :) inatt somnade mini runt 12 snåret så jag har fått sovit skapligt inatt med. :) kanske dock kommer bli mindre gjort på dagarna om hon nu börjar bli mer vaken. Men det är det värt :) igår var det marknad här nere. Och pengar lyckades jag spendera. :) köpte marknadskarameller till största hjärtat. En plånbok till han också då den han har är så sliten. En julklapp till han, en fodrad typ sån här munkjacka det också åt största hjärtat. :) 4 par strumpor var till lilla och stora hjärtanen. Och jag unnade mig 4 par strumpor också. Var lite sugen på en ny väska med fast det har jag så jätte många så det hade nog kristoffer tyckt var onödigt. ;) barnen hade fått varsin peng att handla för så de handlade jag kitty dagbok, kitty tavla och klistermärken med just kitty på till lilla och mellan hjärtanen, mini fanns inget jag fastna för. En body för 85 kronor var lite väl när det finns nere i ullared för betydligt mycket mindre. Så där ska jag handla åt henne från farmor och farfar istället. Stora hjärtanet gick med en kompis så hon fick handla själv och hon köpte en barbie, godis rem och en låda chokladtoppar åt hela familjen. Såå gullig som tänker på oss också. :) men dagen var lyckad iallafall. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0