Tack gode gud. Inatt så somnade mini vid ...

Tack gode gud. Inatt så somnade mini vid 21. Och förutom att hon ätit några gånger så har hon faktiskt sovit inatt. Iof lite oroligt men tillräckigt för att jag ska få känna mig utvilad. Och nu ligger man med mini på ena sidan och lillan på andra. Fattas bara stora. :) sambon gick ner och la sig när hon började sova oroligt. Vi diskuterade det där igår. För det är lite tråkigt när man inte sover tillsammans. Men enligt honom är det vanligt att föräldrar sover skiljda när det är bebisas? Inte för jag tror det men men. Jag är iallafall tacksam för den sömnen jag fick. :) hur var det med er när era barn var bebisar? Känns lite som att glida isär. :( får njuta av närheten från mina älskade döttrar istället. Puss och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0