vad kan det vara?

Är lite orolig här hemma.

Kan vara så att det måste bli djurfritt här hemma så småningom. Näst intill varje natt har minstingen blivit jätte slemmig och det har låtit som det sitter i luftrören. Så nu ska vi testa olika saker för att försöka komma på vad det kan vara. Vi har barnens kaniner på övervånongen i Maddes rum och kanske kan det vara det eller så är det nått just på övervåningen för dagtid när vi är här nere märks inget.

Skulle det vara något annat är det ju iof konstigt att inte vi känt av något. Om det kanske kan vara någon vattenskada eller något.

Uppdatering kommer när vi kommit på vad det kan vara.

Hoppas iallafall djuren kan vara kvar. Älskar ju djur och de tillhör ju familjen. =o(


Kommentarer
Postat av: Elin

Lite kul för jag prata med din svärmor om kaniner idag o såå fick jag se att ni hade lite problem!

Det slutade med att han sa att jag fick göra som jag vill.. Men jag vet inte, kanske ska satsa på större akvarium..

Men vi får hoppas att de är något annat hon reagerar på o inte djuren!!! Hoppas iaf att de löser sig men du kan juh säga till om de är kaninerna såå får vi ta ställning då!



Kram kram

2010-10-06 @ 13:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0