Dåligt samvete

Var ju år sen jag uppdatera. Men nu har jag bestämt mig.
Har väl känt att det inte funnits så mycket att skriva.
Så har vi målat, möblerat om och donat här hemma också så dagarna har sprungit iväg och på kvällarna har värken satt in så man bara sitter som ett kolli.
Nu börjar det också lugna ner sig och det är bara lite småfix som tavlor i trapp, flytta om lite blommor som ska göras.
Så underbart har det varit. Har haft mitt <3 hemma 3½ vecka och har ½ vecka till med honom sen börjar han jobba igen =o(.
 
Fast nu är det 2 andra saker på G istället.
I helgen träder jag in i vuxenlivet. =os
Jag fyller 30. Det är ju typiskt. För en gång skull fyller jag på helgen snarare lördag och 30 tom och jag kan inte dricka. =op Lite surt faktiskt. Men men parvelln i magen är ju iof bättre. =o) Den kommer ju också förhoppningsvis snart. 2½ vecka kvar. =oD Hoppas på lite tidigare men vi får se.

Nu ska jag slänga upp föttera i soffan och chilla en stund. Donat ute idag så nu är det bara att ta det lugnt.

Hoppas ni har det underbart som jag. =o)



V.38 med parvelln


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0