Här är mina tre underbaraste hjärtan. Tänk...

foto1130 (MMS)

Här är mina tre underbaraste hjärtan. Tänk vilken kärlek man kan känna för de små. Den är obeskrivlig. Önskar bara att de kunde förstå hur mycket dom betyder för en också. Att man inte kan leva utan dom. Men de förstår det förhoppningsvis tids nog. Jag uppskatta inte min uppfostran försen jag var äldre så. :) innan det tyckte jag att mina kompisar hade det bättre för de fick göra mer osv men man förstår nästan varför när åldern infinner sig. Sen finns det saker som man önskat hade varit annorlunda men men. :) huvudsaken är att jag fått det finaste på jorden och det är jag så glad och stolt över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0