Idag har det varit fullt upp med ommöbleri...

Idag har det varit fullt upp med ommöblering. ;) ja jag vet snart måste jag ha testat alla möjligheter men nejdå några till alternativ finns kvar. ;) och som jag alltid säger. Detta blev bättre. Fast att vi inte gjort detta tidigare är för jag inte velat det då man kommer så långt från de stora barnen som har sitt rum där uppe. Nu hamna dom ännu längre bort också. :/ det är det enda som känns lite sådär. Iof är de ju inte längre bort än en trapp och dom är ju inte ofta i det rummet de gånger madde är där vill hon vara själv så. :) och när klädkartongerna är borta från lilla rummet kommer jag ju spendera mycket tid där uppe. :) men ändå känns det sådär. Har inte sovit på olika våningar förut. :/ separationsångest har jag. Och jag tyckte sambon var knäpp när han hade det. Nu har jag det. :op


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0